[talk] Jinnim ranked first in Big Data Idol Brand Reputation

(서울=뉴스1) 권현진 기자 = 방탄소년단(BTS) 진이 2025년 4월 15일 서울 종로구 JW메리어트 동대문 스퀘어 서울에서 열린 넷플릭스 새 예능 '대환장 기안장' 기자간담회에서 포즈를 취하고 있다.  '대환장 기안장'은 기안적 낭만이 가득한 울릉도 기안장에서 기안84와 서포트 멤버 방탄소년단 진, 배우 지예은이 숙박객들과 펼치는 기상천외한 신개념 민박 버라이어티다. 2025.4.15/뉴스1  Copyright © 뉴스1. All rights reserved. 무단 전재 및 재배포,  AI학습 이용 금지. /사진=(서울=뉴스1) 권현진 기자

Big data analysis on individual idol brands

It is said that it can measure positive and negative evaluations, media interest, consumer interest, and the amount of communication.

It is said that it also includes monitoring and risk assessment by brand reputation editors.

 

Mr. Jin's analysis was mostly about 'sold out, breakthrough, and sold out'.

The keywords are said to be 'world tour, run Seokjin, sold out'.

In the negative rate analysis, the positive rate of big data is a whopping 93.86%!

 

The result of mobilizing over 130 million big data data is that the number one is none other than BTS's Jin.

I guess everyone and the public have a preferred image of the brand?

Congratulations on first place

 

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